TORSDAG


Jag är nog världens gladaste just nu. De e helt galet. Det pirrar i hela kroppen!
Jag fick nog världens bästa överraskning av min finaste finaste mumie.
Jag blir tillsagd att gå och möta upp hans vänner vid parkeringen för att jag ska få en present som han skickat med, till mej. När dom e framme så tittar dom på mej och jag blir såklart skit nervös. Ena kliver ut, och hälsar på mej och varnar mej att presenten är ganska så stor.
Han öppnar bakluckan och ''SURPRIIIIIISE'' där ligger mumien.

Har saknat honom så mycket så att jag spricker!
Jag är så glad just nu så att jag inte ens vet vad jag ska säga. Det enda jag kan göra är att luta mej tillbaka och le STORT för mej själv och gotta mej av tanken att jag kommer ha världens finaste sällskap resten av veckan.
Livet är för underbart.
TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback