ONSDAG


Vädret levererade till max idag så solbrillorna åkte på.
Jag körde på som vanligt i gymmet och rensa tankarna i samma veva med att ta i lite extra.
Vilken plats. Vilket värld. Sicken feeling. ''Det är, alldeles... alldeles uuunder-baart''
Nu mår man bättre i tankarna, och nu har man vräkt i sej lite mer föda & snart äre middag ;)
Jag ba äter o äter o äter.
Jobbigt ibland för att ibland finns inte allting man e sugen på här hemma.
Ibland vill man ju göra ett mellanmål som är helt oslagbart, osså finns inte den där liiiiilla touchen som behövs för att det ska bli sådär ''oslagbart''.
Men jag är tacksam ändå. Det funkar lika bra utan det där lilla extra't..... IBLAND.
Tycker synd om Mamma & Pappa. För det är bara jag som äter i det här huset. Jag äter opp alltihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback