LÖRDAG





För er som inte vet så har jag varit super chinkig mot sushi enda sedan alla började käka skitN.
Jag har alltid tyckt att det ser gott ut men har alltid varit lite skeptisk mot det.
Jag e så envis va?
För jag ger inte upp från att smaka.

Jag har smakat från vänner och Bror flera flera gånger för att lära mej.
Dom har även sagt åt mej att försöka!
Jag har varken tyckt att det är ''äckligt'' eller ''gott''.

Men smakade senast av Boodaah, och fick för mej att:
''nej nu jävlar har jag smakat så många gånger att det får räcka för nu smakar det bara bättre o bättre''.

Så blev Sushi till lunch med Baba, och jaa, det satt så jäääkla fint i magen kan jag ju säga.
Sushi fler gånger blir det iallafall.
Hoppas jag vänjer mej ännu mera vid det. Men äckligt är det iallafall INTE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback