SÖNDAG


Fin besök av tjejorna.

Kommentarer
Postat av: "vänner"

En seriös fråga som jag vill ha ett seriös svar till tack.
Min kompis ska ha en skiva snart men vi har typ ingen kontakt längre men hon bjöd mig för att jag är den enda hon har utanför skolan men grejen är att jag håller på rensar mina vänner och hon är typ en av dom för att jag känner att hon har fått så jävla mycket luft sen hon fick nya vänner så hon har glömt vem som var vid hennes sida helatiden. Min fråga till dig är ska jag gå på skivanoch sen bryta kontakten eller ska jag strunta i att gå och sen bryta kontakten? Svara snabbt snälla du

Svar: Skicka mej din mail så mailar vi med detsamma! =)Om det är okey? Mycket enklare!
GeeTay

2013-04-01 @ 06:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback