FREDAG


Blev ett tungt efterskotts firande för bror på Koh Phangan.
Bror har envisats hela veckan med att få reda på vars jag ska bjuda honom på middag.
Så envis som jag är, sa jag det inte.
Jag förvirrade hans liv med att vandra omkring i stan och säga att
varenda liten resturang jag såg var där vi skulle äta.
Vi tog sedan tuben mot östermalm och han började kolla på mej jätte konstigt.
''Gabriella, vars ska vi? jag åker aldrig hitåt o äter.....''
Kunde jag bry mej mindre?- såklart inte.
Eftersom jag lurat honom så mycket så var jag tvungen att draaaa in honom till resturangen som vi verkligen skulle äta på. För han trodde inte på mej. Det blev en ''Räven kommer räven kommer''.
Det han inte visste var att våra föräldrar satt och vänta på oss vid bordet med hans gudföräldrar.
Han blev jätte surprised och våran plan blev en succé.
Hela kvällen blev en succé dvs.
Fantastisk resturang, god mat, bra presonal, fint sällskap och glatt humör.
Kvällen var på topp!
Grattis på födelsedagen Bror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback