SÖNDAG


Spontant söndags mys.
Blev upphämtad av min vän för att fara runt i bilen, slutade med att vi hoppade av vid Bion och bestämde oss för att köra movie mode från ingenstans. 
Vad såg vi då? Jo vi såg ''The Hobbit 3D''. Jag har alltid varit kinkig mot fantasy filmer.. det är inte min grej.
Men den här var faktist helt okey och.. jaa.. kan bero mycket på att hela kvällen var spontan.
Allt blir som så mycket roligare då liksom, visst?
Jag har haft det skit nice ikväll. Detta behövde jag känner jag. Efter städ o tvätt hela dagen så var det nice att softa till det riktigt ordentligt med en god vän.
Nu tackar jag glatt för ikväll och har mej ett belåtet leende om läpparna.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback