SÖNDAG


Jahapp... Nu är jag hemma igen.
Tröttare än någonsin.
Hade det så himla roligt igår med allihopa. Och fy vad vi skratta.
Vi skratta så mycket så att vi fick en tillsägelse av hotellet. Mindre bra. Men kul.
Vi körde lekar.. eller snarare EN lek.
Den fick nog oss alla att erkänna ett o annat hehehe.
Herregud säger jag bara, det var nog ett tag sedan jag rodnat så hårt som jag
gjorde då en speciell bekännelse kom fram inför allesammans.
Den var dock riktigt klockren och alla skratta och jag likaså samtidigt som ansiktet nog såg ut som en tomat.
Jag är så himla glad för dessa dagar och dessa människor jag fått spendera dom med.
Själen mår bra och hjärtat ler. Halleluja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback