FREDAG


Vet ni vad mina vänner?
Jag har en video klar..
Men jag är verkligen inte nöjd med den. Jag sitter o överväger om det är värt o lägga upp den ens..
Eller så gör jag bara en ny där vars det känns rätt för både mej OCH er att lägga upp den?
Ni tycker väll att jag e dum som inte ens lägger upp denna.
Ni blir väll nöjd med vad som helst iallafall?
Jag vet.. men..
Vi väntar okey? Gör inte slut med mej än ;)
O just ja! en till sak.
Ni vill ju se mer videos i allmänhet. Och jag har massa dans videos som faktist kommer upp snart.
Skulle ni även vilja ha en hel dags video med mej? like... back in the days? 
Om vi skulle backa bandet ca. 3 år? Minns ni?
Anledningen till att jag fortfarande frågar er vad ni vill se är för att... jag bara har fått nååågra förslag och jag vill inte ha bara nååågra förslag, jag vill att ni BOMBAR MEJ med förslag. Key?
Än så länge så sänder jag er mängder med energi som fyller hjärtat med värme.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Angelica

JA till heldagsvideos!! :)

2013-01-26 @ 02:02:23
Postat av: Maria

Dagens outfit! Alltid inspirerande!

2013-01-26 @ 20:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback