FREDAG


Idag var jag och tog mej en kopp varmt med min fina barndomsvän Nathalie.
Det var ett tag sedan vi sågs men det är alltid lika underbart att träffa henne varje gång.
Det är riktigt coolt att tänka tanken att vi växt upp tillsammans. BOKSTAVLIGEN.
Våra familjer var kompisar och dom var gravida under samma tid.
Och vi umgicks därifrån och uppåt.
Omedvetet som medvetet.
Tiden går och det är fint o veta att det alltid är sådana här vänner som består, enda till slutet.
Jag har haft det sjukt trevligt idag och nu mår hjärtat.
TACK!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vilka minnen vi har tillsammans alltså! Jag håller med dig det är riktigt coolt. Men lill-bilden på oss, jag tror inte jag har sett den förut, skulle du vilja maila över den? :)

2013-01-16 @ 23:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback