VAD VILL NI SE?

Jag måste bara börja med o säga att ni läsare som jag fortfarande har kvar, är helt fantastiska!
Jag har fått väldigt många frågor som jag ännu inte svarat på, men jag ska ta mej tiden till att göra det.
Och jag svarar på frågorna direkt under eran egen kommentar så det ska gå snabbare o smidigare.
Sen har jag en liten fråga till er som jag skulle uppskatta om ni svarade på.
Jag har redan fått lite förslag, och ni som redan har dragit till med några förslag, hojta igen!
Vad vill ni se mer av här på bloggen?
Videos? Bilder? Mer text? The Look? Kläder? etc.
Släng på med vad som helst.
Jag e öppen för förslag och jag blir glad av vilka idéer ni än kommer med. Ju fler idéer desto mer har jag att tänka över, och det gillar jag! :D


So bring it and I'll make it happen!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Följt din blogg sedan du började blogga typ haha, alltid tyckt om den! Diggar verkligen dina videos så skulle vilja se mer utav dem isåfall! :)

Svar: Glad jag blir!Ska bli Ms ;) kram
GeeTay

2013-01-18 @ 20:10:21
URL: http://angelicakarnhill.blogg.se
Postat av: Tina

Tänkte fråga vad du använder dej av för program då du fixar dina videos?:)
Din blogg e kanon!

2013-01-20 @ 14:38:24
URL: http://tinanami.blogg.se
Postat av: Saha

vad hände med din frågestund?:)

Svar: Haha, bra att du har koll.Jag har ju inte svarat på den ännu. Dumt av mej. Ska nog ta tag i det så snart som möjligt så ni får era frågor besvarade, låter det bra? :)
GeeTay

2013-01-20 @ 15:07:30
Postat av: lonely soul

guuuuurl i wanna see some fine ass videos of u talkin! cuz your videoblogs is killin! u feelin me? går in efter vaaarje helg, (notera vaaarje) inte typ en gång heller och ba, yeeeeee hon har gjort en video, dagen räddad!
Haha nä men ärligt mer videos och gärna lite mer än bara försmak på din dans thaaaang! keep up the good work sista

Svar: haha skön du e!Will do will do! Thank you for the little tip
GeeTay

2013-01-23 @ 00:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback