TORSDAG






Idag var jag och mina två bästa vännor på våra Esteters allra allra sista föreställning någonsin.
Eftersom den Estetiska linjen ska läggas ner så var detta den sista föreställningen.
Dom gjorde ett sjukt bra jobb bara för att vara 4 st.
Förra året då Jag och Petra var avgångs elever så var vi bara 6, och även det var sjukt tufft.
Camilla Sterner, den underbara dansläraren har ställt upp för oss och för
årets avgångs tjejer så himla mycket så det är helt galet.
Finns inget annat än mängder av kärlek att ge henne.

Det är så kul att se att tjejerna man jobbat med under två tuffa år,
har utvecklats så sjukt mycketpå ett år tillsammans.

Det var så fint att sitta i publiken för första gången.
Men den här gången satt man med gråten i halsen genom hela föreställningen.
För efter denna kväll, så var det den allra sista föreställning som visades från Timrå Gymnasiums Esteter på Sundsvalls fantastiska Teater.
Jag sitter med gråten i halsen medans jag skriver detta.
Jag blir så arg att en sådan fantastisk linje ska läggas ner.
Det behövs mer Dans och det behövs mer Teater.

Mitt andra hem under 3 år. Jag har lärt mej så mycket. Och vi alla på Estraden är en enda stor familj.
På riktigt.

Jag tackar för mej och jag tackar tjejerna för ett snyggt och hårt arbete på scen.
KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback