ONSDAG

Jag är jätte sen med min Frågestund. Jag vet. Den är på datorn. Redo att redigeras färdigt.
Anledningen till min försening är för att det är mycket som snurrar i huvudet.
Jag mår bra, det går över. Det är bara mycket som får en att fastna med blicken och försvinna in i sej själv liiiite för mycket liiiite för länge ibland. Och det där iblandet har jag liksom stannat upp i.
Var hemma (Sundsvall) i helgen och tog tag i lite saker, så nu är jag tillbaka i Stockholm. Men tankar och känslor bestämde sej för att följa med heeh. Lätthänt.
Det här är en en ursäkt för försening, inte en ursäkt för att min situation ser ser ut som den gör just nu.
Det vet jag att ni förstår.
Jag är människa.
Ibland gör det ont i det inre.
Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback